IF YOU LEAVE ME, CAN I COME?

2010-04-05 | 17:28:52
Hoho.
Sitter nere i Gränna hos farmor och farfar. Jag har varit här över påsken, och ska åka hem imorgon kväll.

Idag har det blivit en tripp till Tranås, och även letats jobb i Gränna.
Det ser lite ljust ut i två polkagrisaffärer(Y)

För övrigt har jag upptäkt hur himla fint Borås är. Jag, mamma och pappa var där en liten sväng i lördags för att köpa en ny plattång eftersom vår gamla nu är officiellt stendöd. 
Ut med det gamla och in med det nya!:P

Nej, nu ska jag sätta mig och läsa ett tag.

Bye so long<3

Kommentarer
Postat av: valeria

ahaha, Borås xD uttalar det som Björn i Parlamentet 8D

2010-04-05 @ 19:58:16
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Klara

Angels and deamons I assume?:)

2010-04-05 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0