ISN'T IT IRONIC, DON'T YOU THINK?

2010-04-20 | 20:35:51
Thoughts spinning around in my head right now.
Ringar är vackra.
Varför smakar apelsinjuice äckligt när man har borstat tänderna med mint tandkräm, och varför smakar inte mint tandkrämen äckligt när man har druckit apelsinjuice?
Jag vill lära mig gotländska. Är det svårt att göra tro?
Hur många DH avsnitt har jag missat..? ;O
Why is sociaty as it is?
Blå cheap monday jeans borde vara en mänsklig rättighet. Det är det inte. Tyvärr.
Jag älskar ljudet i mammas sony ericsson högtalare.
Min pappa har varit borta way to long nu. Saknar.
Kan man vara beroende av minttuggumin? Kan man det, är jag rätt säker på att jag är det.
Jag har lust att måla min orangea vägg vit i mitt rum.
Kan man säga "orangea"? Det låter i vilket fall som helst inte helt rätt..


Kommentarer
Postat av: valeria

AHAHAHAHAHAHA, rubriken heter SARA FÅR DAMP.

2010-04-20 @ 22:50:22
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0