EVERYTHINGISFALLINGAPART

2010-08-08 | 20:04:45
Hej.
Jag kom hem från Grekland i torsdags.
Otroligt fina stränder, otroligt härligt väder, otroligt god mat och allmänt bra.
Jag tog inte så mycket bilder, hade faktiskt inte med mig kameran alls faktiskt.
Det blir mest att man lever genom linsen då, liksom inte i nuet.
Men hey, några bilder med hjälp av pappas kamera blev det ju.

Jo, just det. Mitt hår blev inte riktigt så platt som jag önskat.
Jag gick därför till frisören när jag kom hem, och gissa vad? Dom gjorde om allt!:O
Andra gången gillt kanske.

Annars? Jo, Augustana är väldigt bra.
Igår var det kvartersgrillning. Bra de första timmarna, men sedan blev det roligare att hanga out med vänner.
Jag funderar på att sätta lösenord på bloggen. Ja? +.-




I love you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var det roligare än att sitta med massa vuxna där, haha! ;D



Fina bilder förreste.



AAAAAWW, I love you to, haha :P

2010-08-08 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0