Vinterland

2010-02-02 | 22:59:18
Shiesse, jag vet inte hur mycket snö det är ute just nu! Säker 3 dm iallafall^^
Det var kul med snö ett tag, men nu vill jag ha SOMMAR! :D
Ett par månader kvar bara.. xD

Nu har jag snart gjort klart all matte till på torsdag. Hujedamig vad det känns som om vi har mycket läxor just nu! Matte, svenska, no, so, musik, franska, och jag vet inte vad xD

Jäjä. Idag har jag varit på scouterna med några vänninor ifrån klassen(Y)
Vi såg på "Om En Pojke", som förövrigt är rätt bra, enligt mig:)

Nej, nu ska jag göra klart det sista på matten!
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

3dm, skojaru'? Måste ju vara tre METER eller nåt:o

2010-02-05 @ 07:21:37
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0