100117

2010-01-17 | 20:27:42
Tjenixen;)
Dagen har varit fullspäckad med allt från Leran, till shopping, till kör.
Leran sov över här från igår till idag. När hon gick hem satte jag igång att skriva på reportaget till svenskan, lite finputsningar kvar bara och sen är det klart! (Y)
Sen åkte jag till Allum med Frida:)
För resan tog(läs stal) västraskit 76 hela riksdaler av mig, vansinnigt! ;O
Det blev ett par leopard strumpbyxor för min del (H&M presentkort is the shit) 8D
Sen följde jag med Frida och company till deras kör:) Supah nays!

Nu ska jag kasta mig in i duschen (inte bokstavligen, om någon nu skulle få för sig det xD), och sen ska jag plugga matte. Hujedamej.

Passar på att säga godnatt nu också; Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

SV: TACK Å LOV!!

2010-01-18 @ 07:29:11
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0