Finish

2010-01-27 | 23:10:37
Idag har vi haft en "Alkohol-i-trafiken" kurs på skolan. Helt okej(Y)
På musiken bästämde jag, Olivia, Helden och Saraa att vi ska hitta på en ny text till "Living in America" + spela den. Jag ska spela rock ackord på gitarr*hehe* (Hur ska det gå.. ? ;O)

Sen stack jag hem och drog vidare till pianot. Efter det åkte jag hem och pluggade matte.
Vid halv sju gick jag, Frida och Julia till tonår, där vi lagade lasagne xD

Nu tänker du säkert " oj vad trött Sara måsta vara efter den här lååååååååånga dagen", och ja, det är jag.
Men då kom jag hem och tvingade mig igenom fyra sidor svåra(läs; lätta^^) mattetal! xD

Nu är jag dock klar. Pust, då behöver inte spetskarin mörda mig med sin blick imorgon.. ^^


Bild från google

Kommentarer
Postat av: ostkaka

spetskarin

utgår

patril

valaria

malaria

dalachenka

ÄR NI MED MIG? ;O

I LOVE THIS WORDS <3 xD

2010-01-28 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0