DETLUKTARFISK

2010-07-02 | 21:21:14

Farfar: (till farmor) Jo, vi borde verkligen ta med oss Sara ner till allsången nån gång
Farmor: Ja, men vi har väl varit där någon gång redan va, Sara, när Charlotte Perrelli sjöng?
Jag: Njaeee.. Det var nog Lisa, jag gillar inte henne så mycket.. Hon går mest runt och ser ut som en katt.
Farfar: JA! OCH HON LUKTAR SOM EN KATT OCKSÅ! NEJ, NU VET JAG! HON LUKTAR SOM EN KATT SOM PRECIS ÄTIT FISK..! :O
Jag: *bryter ihop* HAHAHAHAHAH
Farmor: ..som om du någonsin fått chansen att lukta på henne..
Jag: *dör* xD


Kommentarer
Postat av: valeria

AHAHAHHAHA

jag dog lite när jag läst det xD

2010-07-02 @ 22:45:49
Postat av: Katt *:

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH jag dog ganska mycket ._.

2010-07-05 @ 21:03:59
URL: http://wixikim.bilddagboken.se
Postat av: frida

HAHAHAHH , va skön! ;)

2010-07-11 @ 10:19:03
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0