AND WHEN IT START RAINING, YOU WILL SHINE FOR ME

2010-06-14 | 22:40:30
Apfejs.
Fick lust att påbörja inlägget med det ordet. Gjort.

Just nu befinner jag mig i Stockholm. Kom hit igår.
Mina fastrar måste ha världens finaste hus och lägenhet. Önskar jag hade tagit med en kamera.

Jag gillar inte kort på ett sätt. Blir liksom inte så mycket 'leva i nuet' , om man ska se allt genom en kameralins.
Sedan har det ju sina bra saker också. Vad går upp mot ett färskt kort, som man dessutom ser bra ut på? ;D

Idag har jag, kusiner och farmodern varit ute och strosat på stan mest hela dagen.
Tjallamalla har kanske världens finaste kläder. Blackbook och blomigt. Gammalt och nytt.
Tyvärr är det en rikemansaffär.
Tshirtstore var också ganska häftigt. Jag köpte dock inte något idag, får göra det när jag ser något jag verkligen¨ gillar!

Nu ska jag snart tvinga farmor att stanna uppe och se på SATS med mig. Ja. Hon tycker det är bra:D
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0