ΕΛΛΆΔΑ

2010-06-15 | 22:10:25
My mood right now: unbelivible happy.

Modern min ringde mig för ett par minuter och berättade att en Greklandsresa nu är bokad! Känns lite askul sådär.
Den 29 juli åker vi, och stannar en vecka, hela familjen! <3
http://www.resekoll.se/wp-content/uploads/2009/06/grekland_resekoll.jpg

Idag har jag och farmor sprungit runt i Gamla Stan och letat byxor, skor, tröjor och klänningar!
Fick med mig ett par mjuka brallor hem, passande till scoutlägret på lördag, och en tshirt med Beatles på.
Ångrar lite att jag inte tog Coldplay istället, men jäjä, band som band. Typ. :P

Imorgon får vi se vad som händer, kanske tar vi ännu en tur till stan, och checkar affärer som Anna har tipsat om 8D

Hur som helst, ska jag äta en tallrik filmjölk nu!

Kommentarer
Postat av: valeria

Grekland? Oh, vad awesome 8D

när kommer du tillbaka?

2010-06-18 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0