SO TELL ME WHEN YOU HEAR MY HEART STOP

2010-06-04 | 00:37:03
Hallå där.
Dagen har varit super!
Underbart väder, härliga vänner, shopping med en helgalen Frida, och slutligen en fin Jasmine.

Jag: Jag ska sluta dricka sånt här *pekar på cocacola zero*, man får bara cancer av sånt!
Frida: Meh, man får ju cancer av allt; rått kött, bränt kött, man får kött när man äter.. *blir avbruten*
Jag: kött?
Frida: *märker inget*.. man får kött av att andas.. .. *tänker efter* .. kött? xD
Asgarv.

Det är med skräckblandad förtjusning jag räknar ner dagarna till skolavslutningen.  6 dagar.
Allting har liksom varit så fruktansvärt härligt det senaste. Till och med franskan har kännts spännande(detta händer sällan).

Imorgon planeras det att kolla på när studenterna springer ut från gymnasiet från hallsås rondellen + sälja newbody kläder till klassresan.

Godnatt fellows:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coca cola är såå gott. :P

2010-06-04 @ 16:26:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahaha, man får kött av att andas xD AHAHHAHAAHAHAH!

2010-06-04 @ 18:58:38
Postat av: Katt *:

Åh vad söt du är *: <3

2010-06-09 @ 22:47:19
URL: http://lifeassacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0