SOMMARLOVSMORGON

2010-06-11 | 10:03:56
Åh, vad man brukade se på det när man var liten. Vintergatan var det allra roligaste, eller mormors vind ^^

Jag vaknade för en kvart sedan av att farmor ringde. Jag ska upp till stockholm på söndag nämnligen. Med lilla farmor. Det kommer bli mysigt, känns det som.

Hela 12- snåret igår satt jag, Frida och Klara och startade om SF sidorna som galningar.
BILJETTETTERNA TILL ECLIPSE SKULLE JU SLÄPPAS!
Vi hann inte boka biljetterna då, så jag tog tillfället i akt och gjorde det nu!
Riktigt bra platser, vilken awesome 30 juni det kommer bli:D

Nu ska jag jaga iväg flugan som sitter och stör mig, och sen ska jag hitta något att äta och se på 'våra bästa år'. Vet inte hur länge jag har sommarlovsföljt det programmet. Det är så bra, eftersom man kan se det en dag, och komma tillbaka ett par månader efter utan att det hänt någonting;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0