WISH YOU WERE HERE

2010-06-27 | 00:24:47
me, oh my country man, wish you were here.. lalalalalala.. I've got feelings for you, babe, do you still feel the same.. LALALALALA.
Såhäääääääääääääääär fin är den låten.
Repeat.

Dagen har varit mysig.
Vaknade vid halv nio och åt frukost med min mor på den nybyggda verandan.
Sedan städade jag heeeeeeeeeela huset. +poäng alltså;D

Jag och Valeria bestämde oss för att dra ut och ta kort. So we did.
Vi tänkte ta oss till en äng med blå blommor på som skulle finnas någonstans i Stenkullen.
Halvvägs till Gråbo insåg vi att vi nog inte skulle hitta den där fina ängen.
Vi tog oss därför med cykel till Gråbo och våldgästade Sara, som tog emot oss med öppna armar, hoho:P

Där spanade vi najsa youtube klipp och såg ett par filmer.
"Have You Heard About The Morgans" och "House Of Wax" såg vi xD
Kalas båda två.

Ska försöka gå på bodytoning imorgon på morgonen, vet inte hur länge sen det var jag tränade xD

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: valeria

Dagen har varit underbar , thanks for that <3



Vi måste tälta snaaaaaart :DD

2010-06-27 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0