"GÖR INGENTING IDAG, OM DU KAN GÖRA DET IMORGON ISTÄLLET"

2010-03-23 | 23:53:24
Tyvärr lever jag efter "ordspråket" ovan lite för mycket. Hehe.
"Åh tisdag", tänkte jag imorse, "Idag slutar vi tidigt, så då hinner jag göra många läxor:D".
Na-ah. Skulle inte tro det. Du förstår, jag överskattar mig själv en smula ibland.

När jag kom hem idag skulle jag "bara" titta liiiite på TV. Yeah right. Överskattning #1. Jag satt vid TV:n i en och en halv timma.
Sedan trycker jag på datorn, för att öva kartkunskap. Överskattning #2. Jag läser istället igenom alla favorit bloggar, och sedan .. (wait for it) .. SOMNAR JAG :D
Jag vaknar upp en timma senare, då gör jag dock lite kartkunskap(Y), och kommer sedan på att det är jag som ska laga maten idag. Naturligtvis tror jag att jag hinner laga spagetti och köttfärsås på 10 minuter. Överskattning #3. Det tar 20 minuter, vilket resulterar i att jag och mamma och jag nästan kommer försent till träningen (rumba, eller heter det sumba?  Hum.. Ja, det är iallafall askul xD).
Sedan kommer jag hem. "Ja, nu ska jag bara duscha lite snabbt", tänker jag. Överskattning #4. 40 min senare är jag klar. Jag sätter mig då vid mitt skrivbord, där en väldigt tilltalande apparat vid namn "Datorn" står, för att göra matte. "Jag ska bara skriva ett kort inlägg på bloggen fort, det går fort;D". Överskattnig #5. Inlägget blir inte kort. Det går heller inte fort. Jag har ännu inte börjat med matten.

Okej, nu räcker det. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: valeria

AHAHAHAHAHHAHAAH

jag dog.

2010-03-24 @ 23:55:27
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Kattis *:

AHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!

jag med.

2010-03-25 @ 17:56:25
URL: http://lifeasacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0