YOU CAN BUY HAPPINESS, OBVIOUSLY

2010-03-01 | 16:11:16
Igår åkte jag och mamma till centrum för att kolla in den nya affären.
Riktigt fin var den(Y)
Helt spontant fick jag ett par converse av mamma. Hon kan vara riktigt bra ibland, den där mamman<3
Visst, conversen kostar en del, men å andra sidan kommer jag ju använda dom tills dagen då hela sulan lossnar (;

Idag skippades svenskan, så vi fick sluta 1.5 timma tidigare - trevligt 8D
Skulle egentligen gått med Sara och Karro och tränat efter skolan, men jag orkade helt enkelt inte. Plus att jag har en massa träningsverk i rumpan ^^



Nu ska jag se på HIMYM, har fått låna hela säsong 2 av Klara!!:D

Kommentarer
Postat av: valeria

GIVE ME 8D

2010-03-01 @ 18:06:40
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0