ALL I NEEDED WAS THE LOVE YOU GAVE, ALL I NEEDED FOR ANOTHER DAY

2010-05-26 | 17:31:00
Det mesta jag gör nu för tiden är att sova. Sova och vara i skolan. Det beror antagligen på att jag är sjuk..
Det hela började i söndags. När jag vaknade hade jag ont i halsen och i resten av kroppen också för den delen. Men här skulle springas göteborgsvarvet! 5.1 km på 30 min. Blev kind'a nöjd med det faktiskt (Y)

På måndagen när jag kom hem sov jag nog mest. På tisdagen kände jag mig sådär halvfräsh och sjuk men pallrade mig ändå iväg till skolan för att få stå i caféet med Jasmine. Jag tänker aldrig mer göra en toast. Fick göra toast av hela 1,2,3,4,5 brödpaket. Hemskt.
Kom hem. Sov. Sov. Drog hem till Leran och kollade semifinalen i eurovision songcontest.

Det känns hemskt att säga det här, men fellows, nu ska jag sova. Det är verkligen fruktansvärt att vara såhär trött helatiden..

såhär kan man se ut när man cyklar hem från kyrkan en varm lördag i Maj.

Kommentarer
Postat av: valeria

sova är skönt. och skolan suger de sista veckorna ._.



ahah, härliga bilder ;D



krya på dig <3

2010-05-26 @ 19:08:48
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Katt *:

HAHAHA JAAAAA!

2010-06-02 @ 18:53:31
URL: http://lifeassacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0