WHENYOUREROLLING

2010-05-11 | 22:39:59
Hallådär.
Dagen har varit hur kul som helst! Har praoat på Volvo med Sara och Julia(Julias pappa jobbar där). Fick bl. a. köra lastbil:D Askalas (Y)
Har även tryckt i mig geishor, godisen alltså xD Är det bara jag som tänker på homosexuell katt när jag hör ordet geisha? xD
Gay chat. Gay katt. Homosexuell katt.

Efter praon åkte jag till skolan och övade inför musiktävlingen imorgon med Bella, Olivia, Helden och Sanna. Gick helt okeeeeeeeeeeeeey.

Därefter åkte jag till scouterna. Där uppfann Groken(scoutkåren xD) leken allmäna Rolf. Riktigt kul var den ^^

Något minde posetivt med dagen var väl kanske att jag fick punka på mitt bakdäck D:
Fina stackars cykel..

Nu ska jag fixa låtar till mobilen!
Puss.

Ps. Hippiekvällen i fredags var väldigt kul. Kommer bilder såsmåningom.

Kommentarer
Postat av: valeria

ahahaha, geisha - homosexuell katt xD dör



2010-05-13 @ 11:58:56
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0