UTMANINGEN ÄR ATT VARA SIG SJÄLV I EN VÄRLD SOM FÖRSÖKER FÅ DIG ATT BLI SOM ALLA ANDRA

2010-10-08 | 00:00:56
Rubriken spotted at en gammal väns hemliga meddelande på msn.
Mycket bra tycker jag.

Jag har precis pluggat lite franska(yeeeeeeeey), vilket faktiskt ger mig lite hopp om att det kanske går lite bra på "läxförhöret" på måndag.
Imorgon ska vi titta på film mest hela dagen i skolan, så jag ska försöka plugga lite undertiden dåmed. Och lite under körlägret som är i hegen. PEPP förresten. Körlägret blir mycket roligt.
Det lite mindre roliga är att jag bara får fira pappa i ett på timmar på lördag.
Han fyller nämnligen år då.

Min pappa kan vara väldigt rolig ibland.
Såhär fint hade han ändrat våran matsedel här om dagen. Ibland kan jag inte vara annat än stolt.

Bambifilé.

Nu drar jag mig för dagen. 
Hej!


Kommentarer
Postat av: Katt *:

HAHA någon hade kul (yy)

2010-10-09 @ 10:55:31
URL: http://wixikim.bilddagboken.se
Postat av: valeria

Haha, du får berätta hur det smakar :P

2010-10-09 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0