YES I AM

2010-10-28 | 23:08:06
Idag har varit härlig. Även fast jag hade två matteprov.
För dom gick ganska bra.

Idag startade kören upp igen med en ny ledare som verkar urball. Eller mumma, som han nog själv hade beskrivit sig.
När kören slutat stannade vi, jag, Frida, Julia, Hanna och Bella kvar och fortsatte sjunga.
Det var fint.

Jag borde städa mitt rum. Det ser ut som.. jag vet inte vad. På riktigt. Riktigt messy.



Jag älskar att ta kort med ögonen. Det blir så mycket finare än ett vanligt kort. Att stanna upp ur en bra stund, och fånga alla detaljer.
Det är häftigt.

Kommentarer
Postat av: valeria

Håller med det sista, jätte mycket.

2010-10-29 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0