DEN ENDA SANNA GLÄDJEN ÄR SKADEGLÄDJEN

2010-09-11 | 16:18:59

Hallå.
Jag har så himla mycket meningsfullt jag skulle vilja skriva här. Men det går bara inte. Jag är tom på sådana ord.
Så det får bli vanligt vardagssnack.

Idag har jag, Bells och Julia lett barnkören när dom sjöng på torget. Eller ja, det var väl mer barnkören som ledde mig känns det som. Kul iallafall :D
På torget hittade vi en Agnes, då gick vi tillsammans runt och diskuterade politik med politiker som råkade befinna sig på torget. Pretty intresting actually.
Blev en nygammal tröja också, från någon marknad.
15 :-

Jag borde verkligen städa nu. Need the cash, if such to say.
Får väl snabba mig att göra det innan jag drar till Oscar för.. ja, vad det nu blir 8D
Något födelsedagsaktigt iallafall skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahha, du skrev Bells, tjäna charlie :P

2010-09-16 @ 18:00:39
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0