DU OM NÅN BORDE FÖRSTÅ

2010-09-17 | 00:32:42
Hej.
Jag tänkte försöka knåpa ihop ett litet inlägg här.

De senaste dagarna har inte världen varit med mig.
Jag har försovit mig.
Jag har varit all confused.
Jag har nästan grinat av ilska.
Jag har hatat att kvinnor är fysiskt svagare än män.
Jag har hatat när gympalärare omedvetet säger att killar är bättre än tjejer.
Jag har hatat att människor i min omgivning gått bort.
jag har önskat att jag sa de där sista orden till henne.
Jag har velat släppa och få gråta ut.
Och det kommer jag nog göra. Tids nog.

Jag tycker helt enkelt inte om att känna såhär.

Och jag saknar dig på något vis.


Kommentarer
Postat av: Katt *:

loveu ♥

2010-09-17 @ 15:13:28
URL: http://wixikim.bilddagboken.se
Postat av: valeria

Inget kul inlägg men ibland är det så, det vet jag.

Vill du prata om något så är det bara att säga till, jag lyssnar när som helst.

<3

2010-09-17 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0