MAN FÅR EN CHANS ATT TA TILLVARA DEN, ELLER, SER ETT MINNE BLEKNA BORT. FÖR NÅN ANNAN ÖPPNAS DÅ EN MÖJLIGHET, SOM ETT PLÖTSLIGT VÅRREGN I APRIL.

2011-03-07 | 23:04:35

Jag var besatt av Chess när jag var mindre. På riktigt typ. Jag vet egentligen inte varför. Av någon anledning pluggade jag iallafall in varenda låttext, skådespelares namn och tvingade min faster att be sina kollegor skriva sina autografer till mig. Hon var första reserv till en av huvudrollerna i Chess när den gick på Cirkus, så hon fixade det utan problem. Detta är samma faster som pushade mig och syrran, eller mja.. vi gjorde det väl egentligen mer än gärna, att spela in en cover av en Chess låt. 

Anyways, låtarna är helt himla asbra. Eller fina.
spotify
spotify


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0