NÄR JAG VAKNAR NÄSTA MORGON, FINNS BARA SMAKEN KVAR FRÅN NÅT JAG DRÖMT

2011-03-30 | 23:59:53
Dags för ett nytt inlägg nu tycker jag.

Idag har vi haft NP i NO i skolan. Detta innebar att det joggade runt 9or i blå förkläden runt hela skolan. Måste sett himla kul ut. Varsågoda 6or, 7or och 8or. Det gick kanske bra. Hoppas. Blä.

Annnat?
Ähäm.. mjorå.
Jag ska bli en strukturerad människa. En sådan som använder kalender och understrykningspennor i skolan. Det verkar så mycket lättare att hålla koll på grejer då. Och det skulle jag behöva.

Idag har jag mått bra.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Bra.



tro mig, livet blir 1000 gånger enklare med en kalender och några fina pennor.

2011-03-31 @ 11:15:42
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0