FÖR DET KÄNNS JU LITE. DET GÖR JU FAKTISKT SKIT ONT. SÅ OTROLIGT JÄVLA SKIT ONT.

2011-03-20 | 12:18:44
Hej
Jag har precis kommit hem från kyrkan efter att ha lett barnkören där tillsammans med en Julia. Det var fint. Det är galet vad glad man kan bli av sjungande små människor.

Annars?
~I helgen har jag mest hängt i kyrkan och på stan. Jag och min mor har rännt runt på järntorget med Lisa och letat balklänning till henne. Det känns som om man är med i en amerikansk high school film när man står där i affärerna bland miljontals satängklänningar. Rätt underbart faktiskt.
~chess är genialiskt.
~<-- deT där ser ut som en mask.

Nu ska jag städa mitt rum, plugga, promenera, träna och duscha.

Kommentarer
Postat av: valeria

Låter härligt!

och klänningar är fina saker.

2011-03-20 @ 14:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0