I SHOULD BE STUDYING AT THE MOMENT.

2012-04-16 | 01:45:39
Har skaffat nya glasögon, sprungit med en djärv Hanna (I'm funny), gjort ingenting, skjutit fram plugg, köpt två liter chokladglass, varit i Gränna med Lisa och David på polkagrisäventyr, lyssnat på farfars goda råd, åkt tåg fram och tillbaka, faktiskt pluggat kemi, skrivit ett tal, longboardat med en efterlängtad på bokstaven V och kasserat talet och skrivit ett nytt som nästan är klart. Imorgon börjar skolan igen. Jag tror nog fortfarande att det är lov. För jag är fortfarande vaken och har inga större planer på att gå och lägga mig än på ett tag. We've got a badass over here.

Kommentarer
Postat av: Johan

Sv: Tack :D

Kanske, Agnes hade också en likadan hon gärna vill bli av med och jag vill nog egentligen ha en bättre men kanske...vi får se, sälj den till någon annan om denne är sugen :)

2012-04-16 @ 15:37:21
URL: http://groda.blogg.se/
Postat av: annelie

Aha! Det är därför du kommer försent på morgonarna! För att du är uppe till 01:45 :D hihi cool inlägg bro

2012-04-16 @ 18:33:46
URL: http://staypositiveoryouwilldie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0