I DON'T NEED NO WATER, I DON'T NEED NO WA-TE-E-R

2012-08-20 | 23:57:08
Idag var det skola för första gången på drygt två månader. Det är med lättnad jag kan säga att jag tyckte det var kul där idag. Idag gick det runt små söta ettor i korridorerna (äntligen är det vår tur att få säga så<3). Efter skolstarten firade vi den på samma sätt som vi firade avslutningen - med sushi på Mikado. Sen hoppade jag, Valle och Rosa hemåt för nya äventyr, när vi plötsligt fick syn på vår gamla Torpskola. Dit gick vi på en liten nostalgitur och "Åååååh"ade, "Aaaaah"ade och "AAAAAwww, kommer ni ihåg?"ade vi ett tag och pratade med gamla lärare. 
Sen gick vi på tre danspass i stan. Balett, salsa och dancehall. Dancehall äe naaajs. 
 
Idag invigde jag förresten mina nya mjukisbyxor. I love them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0