SOMETIMES WHEN I CLOSE MY EYES I CAN'T SEE

2012-08-08 | 02:51:34
I lördags hade vi kräftskiva, 50-årskalas, guldbröllopsfirande och släktträff. Allt i ett. Där bjöds det på kräftor, mat , trevligt sällskap, sång, dans och amerikansk fotboll långt in på natten. I söndags jobbade jag sista dagen för iår hos Polkagrisbagarn. Med mig hem fick jag min lön och en bonus på så många polkagrisar jag orkade bära med mig hem.I måndags tog jag och farmor på oss regnkläder och gav oss iväg till Upp-Gränna. Där plockade vi 4 kg amerikanska blåbär. Sedan tog jag bussen hem till Göteborg där jag möttes av en mamma, en pappa, en mormor, en övningskörsskylt och fick äran att köra hem oss.
Idag fick jag och Valle skjuts till gymmet av hennes morfar. Därefter tränade vi och träffade på Klara flera gånger. Jag provade Valles skor och vi tog kort och skrattade som galningar åt hur oproportionerliga de såg ut på mig. 
Vi hittade en Rosa och en ifrån Grekland nyhemkommen Frida, lagade kycklingwook, såg på film och åt blåbär och polkagrisar. På bilden ser vi en Frida, som där inte ser så mycket galnare ut är vad hon är (♥).  
Jag och Valeria avslutade dagen med te, glass och ännu mera blåbär. Sedan fick jag magknip och kunde konstatera att man inte bör leva på nästan enbart blåbär och polkagrisar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: valeeeeria

rubriken <3 just love it

2012-08-08 @ 09:23:38
URL: http://lsatyd.blogg.se
Postat av: Klara

Me gusta mucho el inläggo!

2012-08-08 @ 11:28:58
URL: http://klaragenberg.blogg.se
Postat av: Karolina

Vad härligt det låter, ha en bra dag!

2012-08-08 @ 12:44:54
URL: http://karolinanordin.blogg.se
Postat av: Rosa

Jag fick också magknip då :o haha

2012-08-08 @ 22:13:22
Postat av: Rosa

eller hmm... vet ärligt talat inte vad magknip är, men jag fick ont i magen i alla fall! :P

2012-08-08 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0