"BECAUSE I'M SMOKIN' HOT" IS NOT THE CORRECT ANSWER TO "DO YOU KNOW WHY I PULLED YOU OVER?"

2012-12-04 | 00:06:42
Imorse sov jag bort nästan hela förmiddagen och det var väldigt härligt. Inte jätte men ganska. Jag upptäckte också att det var (and it still is) en decimeter snö utomhus. Hoppade(eller kanske mer gick) till skolan och stannade där till klockan 6. Idag hade vi sångruppsövning för första gången och det var ganska trevligt. Mycket trevligare än till exempel fysik. Idag var fysiken dock inte heller så dum, för jag och Valeria satt och kollade på gamla bilder, snygga som fula, mest hela lektionen. När jag kom hem var det väldigt kallt hemma. Mamma bekräftade att det minsann var det och termometern gjorde desamma och visade 16.5 grader. Så jag eldade, åt mat  och pluggade franska resten av kvällen. För jag var kall, hungrig och har franska prov imorgon

Kommentarer
Postat av: val

rubrikisen <3333

2012-12-04 @ 07:32:32
URL: http://lsatyd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0