DEN SOM TAR, HAN HAR

2012-12-29 | 01:05:04
Jag har varit dödssjuk (inte riktigt kanske, men det kändes ungefär så), det har varit julafton, jag har blivit ett par lila plattan rikare, ätit mat utan att känna smak, sett på Kalle Anka, sett så många romantiska komedier jag kommit över, stor- alltså verkligen stor-städat mitt rum, shoppat med Valle och Johan, ätit med Valle och Johan, skypat och tänkt lite grann. Lite från senast.
Imorgon åker jag och familjen till Gränna för kvalitetstid med farföräldrarna och polkagrisar och på måndag är det nyår. Dä äe najs. 
 

Kommentarer
Postat av: Valeria

ätit utan att känna smak. det är precis det jag gör just nu :(

2012-12-29 @ 15:28:30
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0