LESSON ONE: ONLY TRUST PEOPLE WHO LIKE BIG BUTTS. THEY CANNOT LIE.

2012-07-08 | 04:06:56
Är back från en semester från sommarlovet på en vecka och en timma i El Greco land. Nays jao. Bad, hav, pool, sol, sand, strand, sten, mat, kattungar, mamma, pappa, bok, bok, vingård, varmt, lagomt, cyklop, bil, burned skin, mat, mat, mat, yepp, those words sum it up pretty good. Qualitytime så att säga.
En liten man aka hotellägaren ville veta om mamma ville ha wifi lösenordet. Han frågade if she would like to have the hi-fi password. Veckans fråga konstaterade mamma och jag.

Hittade precis en tuschpenna i min säng. Förhindrade ännu en förstörda lakan incident. Vet fortfarande inte hur pennorna hamnar här.

Ah just det, blogrape(premiär?) av Valle i förra inlägget. As if I have to tell you.
Lera brukar kommentera sånt här från min facebook.

Sedan skrattar hon ihjäl sig medan jag panikar.

I'll be back.
 

Kommentarer
Postat av: valle

thihihihi^^
glad att du är back din galna sak :D

2012-07-09 @ 11:32:22
Postat av: Olivia

hahahhahahhahahh! dör

2012-07-12 @ 18:50:18
URL: http://www.sammels.blogg.se
Postat av: valle

hej puffinpie, dags att uppdatera jao

2012-07-14 @ 11:09:47
URL: http://lsatyd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0