NOT JEALOUS, A BIT UPSET AND PRETTY DAMN PROUD

2012-06-22 | 01:59:58
Sitter i vardagsrumsfåtöljen med värk i hälar, hälsenor och kanske till och med trampdynorna med bedövade öron som tjuter på ganska bra av sig själva. Är ganska trött men nöjd.
I torsdags natt hoppade jag ut till några glada barn för lite longboard som slutade med åkning till seveneleven och blåblinkande ljus samt en livingontheedgekänsla. Sedan jobbades det med fint sällskap, åktes det till saltholmen med fint sällskap där det badades, solades och åts. Som om det inte vore nog med det avslutade vi medtre skräckfilmer hos Jakob.

Idag har jag varit hos tandläkaren, sovit, jobbat, sällskapats av Julia, jobbat över, pratat med Hanniz, knött mig fram över götaplatsen och dansat på MTV world stage till Tove Styrke, Loreen, B.o.b och Nally Furtado. Alla var duktiga men Nelly var galet bra.

Annars sitter jag mest och funderar på att skaffa en vit Iphone, ett par rosa urbanears hörlurar och livet självt. And today is Jonathan's birthday.

Nu ska jag sova. Jaoo.

Kommentarer
Postat av: tjejen på bussen jao

Gött inlägg, du. Me gusta!

2012-06-22 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0