YOU LOOK LIKE A WALKIN' PARTY

2012-06-19 | 02:05:52
Imorse gick jag o tränade på det kanske jobbigaste passet som finns (fys cirkel <33) med Frida och sedan gick jag till torget och skaffade jobb som jordgubbsförsäljare. Jobbade i ett par timmar och åt sedan pizza, jordgubbar och b&j med Valle över simsspelande och en mysfilm. Tomorrow ska jag worka igen och det känns helt okej.

Just det. Idag när jag cyklade till torget såg jag Julia komma cyklande från kyrkan. Vän till henne som jag är ropade jag ett högt och glatt "heeeeeeej Juliaaa" till henne. Hon svarade inte utan kollade mest på mig och log lite. Jag saktade in lite, log mot henne och väntade på att hon skulle komma närmre för att prata lite med henne. Problemet var bara att det inte var Julia. Så himla piiniiigt assååååehhh. Nämen serri, det var faktiskt jätte pinsamt.

Var rädda om varandra jao.

Kommentarer
Postat av: valle jao

HAHAHAHAH PINSAMT DU ;D

2012-06-19 @ 07:47:21
URL: http://lsatyd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0