I BEG YOUR PARDON, I NEVER PROMISED YOU A ROSEGARDEN

2012-05-06 | 20:18:41
Har fått tillbaka halvroliga resultat i fysiken, haft NP i engelska, handlat två kilo godis, haft körläger med min kör, målat mustasch på barn mitt i natten, sjungit, åkt till stan och köpt en silvrig T-shirt, sett en söt kille på stan, sett Älska Mig Igen på bio med Valle, Sabina och Karro, sett på film hos Johan med roliga people, skrattat alldeles för högt åt mina egna skämt, skrattat högt åt andras skämt, ätit kanelbullar, städat mitt rum, gungat i kylan med Frida, lyssnat på hög musik och tränat way to hårt. Har typ träningsvärk i trampdynorna.
Några skrapsårsliknande sår har dykt upp i mitt ansikte. Mamma kallar mig numera för parmesanosten och rivgärnat. :(

Kommentarer
Postat av: valle

HAR DU ÄTIT KANEBULLAR UTAN MIG? :((((

2012-05-08 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0