"TRUST ME, PEOPLE WON'T NOTICE THAT YOU BOTH FIT ON THAT PLANK"

2012-05-10 | 23:47:29
Två nationella i franska, ett startat projektarbete, en omgång regnfotboll och en Dirty Dancing senare befinner jag mig där jag befann mig i förra inlägget. Bed sweet bed.
Tror aldrig att jag har sett hela Dirty Dancing förut. Är nog kär i allt man kan vara kär i i filmen, not least the dancing.
Man borde skriva ner minnesvärda saker. Fast om det är tillräckligt viktigt för att kommas ihåg kommer man väl ihåg det av sig själv, I guess. Förutom om det är skolrelaterat. Då kommer man aldrig ihåg det.

Kommentarer
Postat av: valle

rubrik <3

2012-05-11 @ 07:53:53
Postat av: V A L L E

U P P D A T E R A D Å

2012-05-14 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0