DREAM AWAY TO THE LAND OF IMPOSSIBILITIES

2012-05-21 | 22:34:44
Imorse bakade och åt jag och Valle scones till frukost. Sedan kom vi försent tillsammans♥
Jag kan också tala om att nalb har varit ute på en 6 km lång skogsvandring idag - skogsmulle 2. Det hela slutade med vattenkrig och ca fem stycken genomblöta förstaringare.
Har även insett att det ger lite extra kvalitée i livet att ha en kör ibland. Idag sjöng dom så fint att jag nästan började gråta. Det gjorde jag inte. Istället pallrade jag mig till gymmet där jag och V körde dubbelpass som såsmåningom blev cheesecake och matteplugg.
En vän till mig skrev att han hade träffat en gammal kvinna idag som hade gett honom rådet att njuta av livet och att våga följa sina drömmar, för livet är kortare än man tror. Det känns som att det kan ligga en del uppriktighet och sanning i den quoten.
Nån gång ska jag göra allt det som så många sagt att jag inte kan göra, allt jag vill göra eller någonsin velat.
These posts are obviously turning into novels.
Frukost med Kingen och Philleboi.

Kommentarer
Postat av: valeria

åååhh, älskar inlägget!

2012-05-22 @ 07:20:23
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Klara

^Åh, jag med, så himla najs!

2012-05-22 @ 07:28:50
Postat av: Klara

Sensvaret no.1: Du är så snäll, tacktacktack!

2012-05-22 @ 16:54:15
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0