BE NICE TO PEOPLE :)

2012-11-11 | 22:43:00
Tack så mycket ni som kikar in här även fast jag nästan aldrig skriver. Will try to get better maybe. 
Har opponerat på arbeten, skrivit klart min vetenskapliga rapport, skypat, blivit bjuden på nepalesisk resturang och Chess (som var hur bra som helst<3<3<3!!!!!!) av Hanna och hennes föräldrar, varit hur lycklig som helst över att jag blev bjuden på detta mitt i veckan och ur ingenstans, varit i stan med min fina syster, velat åka och volontärarbeta i Indien eller Afrika, funderat på framtiden, firat min far på farsdag, ätit pumpapaj, tårta och godis, dansat och skaffat träningsvärk i benen inför imorgon; lite om vad som hänt sen sist. Och idag är det ett år sedan och ni är så starka och bra. 
 

Kommentarer
Postat av: val

Fina!

2012-11-11 @ 23:57:25
Postat av: Olivia

Så fin bild

2012-11-12 @ 12:17:32
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Rosa

ett år sedan vad..? :D

2012-11-12 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0