WHAT ARE YOU DOING IN SPACE TIGER? YOU'RE A TIGER, YOU DON'T BELONG IN SPACE, YOU CAN'T EVEN BREATHE THERE

2012-11-05 | 01:11:50
Har dragit mig i sängen hur länge som helst, bajsat i skogen (haha, nej det har jag inte), fikat med Valeria och våra föräldrar, ätit bullar, repat med snyggbandet, kollat på Lost, halva Twilight, inte sovit, ätit mat, dansat och qualitytajmat med Lisa. 
Imorgon (eller idag) börjar skolan och det känns ovanligt okej. Har inte pluggat på en endaste sak på lovet. Det känns najs men jag antar att det inte kommer kännas lika smart i slutet av veckan. När projektet ska vara klart. Och engelskaboken utläst. Och mitt engelskatal ska vara skrivet. Fuck :D 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla har vi bajsat i skogen lilla vän

Svar: hahah, love the comment <3
Sara Jonason

2012-11-05 @ 18:41:27
URL: http://swedishjapanese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0