PRUTTBAJSKISSOMOGEN_1

2012-10-11 | 23:52:09
Imorgon är det omtalade fysikprovet, men det känns som om jag redan har gjort det och att inget går att förändra längre. Det gör det, fast samtidigt inte. Har pluggat konstant (haha) i två veckor nu för provet och det får fanimej räcka. I'm not physics bitch liksom. So you can run and tell that, physics. A just det. 
Jag borde gå och lägga mig.
Känner mig typ såhär. Fick mitt mobilskal idag förresten. Det är rosa och genomskinligt och lite svart där det inte borde vara det.

Kommentarer
Postat av: balleeeé

love you crazymama

2012-10-12 @ 13:37:33
Postat av: anelia

du ser cool ut

2012-10-14 @ 11:02:16
URL: http://swedishjapanese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0