AND YOU SIR, YOU ARE VERY ATTRACTIVE.

2012-09-13 | 00:06:45
Ringde snällaste morbrodern som läxhjälpade i 1.5 timma, åt piggelin, somnade relativt tidigt, vaknade relativt tidigt och drack jag varm oboy, åt youghurt (som i och för sig var äcklig) och lyssnade på musik. Sämre could it have been. 
Igår sov jag hos Valle för att komma i tid till havsutflykten idag. För idag åkte natur tvåorna på havsexkursion till havet. Havs-ex-kursion. Vi artbestämde blommor, fiskar, kräftdjur och maneter, åt mat, plumsaded omkring i havet i stöveldresser, hade bärkrig och avslutade utflykten med kanske ett av de najsaste ställena i Sverige. Försökte fånga det sistnämnda på bild, men bilderna och rörelserna fastnade verkligen inte. Alla annat fastnade mer än gärna, på flera kort. Typiskt. 
 
Idag kom kängorna jag beställde i helgen äntligen till lilla Lerum och jag är ganska glad över det. Happiness in a box, så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0