"FOR THE GIRLS WITH MESSY HAIR AND THIRSTY HEARTS"

2013-01-08 | 23:37:00
Tjena bebisar. 
Idag började skolan för i år och hela klassen gick dit för första gången på tre veckor. I skolan var det kul och efteråt körde jag, Valle och c:o pluggrace och fikade och pluggade inte efter nio och det känns väldigt bra. Idag såg plugg-gänget världens sötaste lilla barn i blå overall utanför bibblan och på fiket såg jag och Valle världens kanske sötaste bebis. Tror vi har fått bebissjukan och vi har också konstaterat att man inte alls blir lika söt som bebisen när man försöker efterlikna dess gäspningar. 
Annars har jag sett på nästan en hel säsong av Two And A Half Men trots att jag egentligen inte gillar det men för att Ashton Kutcher har huvudrollen och på torsdag åker Lisa och David iväg och det känns som om det kommer bli väldigt tomt utan dem och jag kommer sakna dem galet mycket. Läser även franska texter som är bra, funderar på mig själv, på andra, kemi, bioteknik och USA. 
This ain't another girl meets boy. Bambambadumdum. 
 

Kommentarer
Postat av: v

made me laugh ♥

2013-01-08 @ 23:48:48
Postat av: Klara

me gusta la posta. si.

2013-01-09 @ 10:27:12
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Sara Jonason

Sluta kommentera då! Fan vad ni stör

2013-02-19 @ 16:28:07
URL: http://muffinpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0