"PAGE 12 OF THOUSANDS"

2013-01-03 | 03:12:17
Helgen spenderades i Gränna tillsammans med ett par bra gubbs. Där lärde vi oss att fia med knuff är kul, att baka marshmallowspopcorn och att man ska starta i tvåan och inte ettan i en isig uppförsbacke. 
Farmor och farfar har två tuppar. Den stora heter Fidell och den mindre heter Martin och är sydafrikansk. Det där med två tuppar fungarar inte så bra och Martin får inte vara med dom andra och det är så synd om honom. Det kan inte vara lätt att vara tupp och minst.
I förrgår var det nyårsafton och det var det bra. Vi var ett litet stort gäng som bjöds på trerätters hemma hos Klara och vid tolvslaget skålades det nya året in medan mest hela Lerum avfyrade fyrverkerier. Det var fint, även om det regnade.
Första Januari blev inte så mycket mer än film, sällskapsspel och sömn i min källare, men den behövde nog inte bli så mycket mer än det. För det var också rätt fint. 
Idag vaknade jagav att Lera knackade på dörren. Hon hade varit och köpt ingredienser till ett bröd hon skulle baka och gick förbi mig på vägen. Vi spelade baseball i köket till hög musik, ändrade våra planer och åkte till stan och åt på Espresso House, köpte kläder och block och till sist åkte vi hem och bakade brödet hos Valle. Det var gott och sen fick vi varsitt par ullstrumpor av Valerias mamma.
Imorgon ska jag se på Life Of Pi och någon dag framöver Les Misérables. Den sistnämnda verkar otroligt himla asgalet bra. Och fin.
Det här blir bra.

Kommentarer
Postat av: ladlav

Martin <3 och mat <3

2013-01-03 @ 10:28:39
URL: http://lsatyd.blogg.se
Postat av: Klara

Stackars Martin <///3 Och snygga b-rudar jao.

2013-01-03 @ 12:01:14
URL: http://klaragenberg.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH that sucker

2013-01-23 @ 20:31:53
Postat av: Sara Jonason

Erkänn jag är tajt på den översta bilden?
Ni behöver inte ens svara, för jag vet att jag är det.

2013-02-19 @ 16:29:07
URL: http://muffinpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0