CRYING BECAUSE ONE DIRECTION TICKETS ARE SOLD OUT SO YOU CAN NEVER MEET YOUR FUTURE HUSBAND(S)

2013-05-04 | 00:29:00
På min födelsedag bjöds jag på tårta, sång, telefonsamtal, presenter, väldigt fina presenter, smält glass med ljus i, middag och på en drink av mig själv. Nu är jag alltså arton år och har gått på Sticky en tisdag, besökt vänner mitt i natten och kommit hem först när det börjat bli ljust. Men jag tycker fortfarande väldigt mycket om att se på romantiska komedier och äta chips på fredagskvällar och som ett plus i kanten skickar jag numera långa, ansvarstagande meddelanden till mina föräldrar där jag talar om var jag är. 
Idag var jag och damerna Sabina och Valeria på ett femtimmars besök i storstaden för att förflytta våra tillgångar från födelsedagspengar till kläder, dricka frapinos och att prata med varandra, mest eftersom man ju faktiskt behöver få göra sånt ibland. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0