SHALL I COMPARE THEE TO A SUMMERS DAY? HOT AS HELL

2013-05-15 | 01:02:31
Försöker läsa 180 sidor om franska Pippi Långstrump tills på torsdag och kom precis på mig själv med att försöka berätta för mig själv vad jag tycker om Pippi som person på franska inne på badrummet. Franska is making me mad. Making me a mad french person. Men det är så fint, så fint, så fintsåfintsåfint.
I morgon har vi samhällare sovmorgon och om det säger jag som Robert: götttttttttttttttttttththhthththththtththithithiihiihohoohoho!

Kommentarer
Postat av: darcy

LOVE THE TITLE (it's about me, right baby?!) och Robert <3

2013-05-15 @ 11:42:42
Postat av: Olivia

usch, dumma franska! Hahah, du har så roliga rubriker :)

2013-05-18 @ 15:21:19
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0