ME: I WISH BOYS WOULD NOTICE ME. BOY: HI. ME: NOT YOU GO AWAY.

2014-04-03 | 08:31:33

Idag skippade jag tennisträningen och åkte hem istället. Och åt mat. Och skypade med Johan, mamma och Lisa. Och sjöng och spelade gitarr. Och PLUGGADE MATTE WHAT. 

Kom precis hem från GeeBee där vi mest åt ännu mer mat och pluggade ännu lite till matte (Binnie-Hen I will show you what I've got) och jag är så himla glad att hon bor så nära mig alltså. Imorgon ska vi och Gursharan på äventyr inför balen som är på lördag. Wihiiiiii, börjar bli så taggad!!! Såg inbjudningarna idag och det verkar jätte over the top med temat, superroligt! 

Idag är det förresten exakt 2 månader tills min familj kommer hit! Dom är efterlängtade 😋 

Kommentarer
Postat av: M-e

Vi räknar också dagarna tills vi ses! kramar!

2014-04-03 @ 12:50:28
URL: http://muffinpie.blogg.se
Postat av: Catlover

Ah men kom hem snart!

2014-04-04 @ 21:32:08
Postat av: kj

Många balbilder tack :-)

2014-04-05 @ 12:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0