RUNNING SEEMS LIKE A GREAT IDEA UNTIL YOU ACTUALLY START RUNNING

2014-04-02 | 09:28:09

Hej hå! Idag var vi tillbaks i skolan efter lovet. Trots att det var rätt tungt att kliva upp imorse efter alldeles för sen Mad Men-tittning igår kväll blev dagen rätt bra! Dagarna till graduation blir ju bara färre och färre nu (bara 64 kvar!) och det är ju ganska motiverande. Idag smsade Kim oss under dagen och sa att det fanns några extra platser att följa med Varsity idag och möta Central High School i tennis och jag fick följa med! Wihiiii. Och vi vann vår dubbel! Ännu mer wihiiii! Tror i och för sig inte någon från West förlorade, vilket kanske säger lite om konkurrensen. MEN, vunnit är vunnit! När vi skulle åka hem fastnade parkeringsbromsen så vi var trappade i bussen i en timma. Sen kom någon och räddade oss och när han var utanför bussen skrev Dea och Izzy HELP på fönstret i spelad desperation för hjälp (se bild) och det var jätteroligt men verkar kansle inte så kul nu när man skriver det MEN DET VAR DET VERKLIGEN!!! Kim är förresten världens roligaste coach och det känner jag att jag vill dela med mig av för JAG KÄNNER MIG SÅ KÄRLEKSFULL IDAG. Ytterligare en bra sak är att Gia förmodligen ska börja åka buss med mig till skolan på morgonen och det är ju så himla bra! Nu sover vi godnaaaaaaaatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0