*RUNS OUT OF BREATH WHILE EATING*

2014-01-17 | 09:22:33
Klockan är 12.12 PM och jag har en superhjältenovell samt ett never ending research paper att skriva tills imorgon. Finals alltså, je n'aime pas. En sak som känns lite positiv är att jag precis insåg att det är första gången jag här borta har sån här har-skjutit-för-länge-på-betydande-uppgifter-och-gör-dom-natten-innan-inlämningen-med-mycket-ångest-känslan a la varje inlämningstillfälle i 1:an och 2:an. Hade nästan glömt bort den känslan. Något som känns lite negativt är ju just den där känslan och att jag med största sannolikhet kommer glida in i samma vanor väl hemma igen. 
Och nu bloggar jag.. #fokuseradpårättsaker #nej #men #story ofmylife



Kommentarer
Postat av: Jan Uari

Vilka superkrafter blev det?

2014-01-18 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0