TE AMO, TEQUILA

2014-01-06 | 07:03:00
Lite från senaste:
Laura, jag och hennes familj kollade på Varsity-basketmatchen i skolan i lördags. Väldigt spännande att se på grund av många olika anledningar. Och myyyyyycket roligare att kolla på än amerikansk fotboll. 
Från idag, sista lovdagen (</3)(trodde inte det skulle kännas jobbigt att gå tillbaka till skolan efter lov här borta men turns out that is not the case). Vi åkte till några av inspelningsplatserna i Twilight. Inte så häftigt som det skulle ha känts för fyra år sedan, men 14-åriga Sara hoppade av glädje. Kanske den nuvarande versionen också när jag insåg att jag stod på precis samma ställe som Robert Pattinson har stått på. Eeermyygheeeeeerd *fangirlar*.
Efter vår lilla utflykt tog vi oss vidare till något gammalt spagetti-hus (obs överskattat) och sen till World Food Market. Hade förväntat mig åtmintone en "bokhylla" med svensk mat men det enda som fanns där i svensk väg var några ynkliga Ballerina, Singoalla och lite Daim. BUT WHERE WAS THE MARABOU AND SILL??? Inte där. 
Idag fick jag även tigerhajen på Hungry Shark, efter mycket om och men och spelande. Känns bra men samtidigt så var jag ju på den här nivån på min gamla mobil så jag är fortfarande lite bummed över att ha behövt börja om från början. Aja, nu ser jag framåt.
Har även invigt min senior sweater idag i form av en JOGGINGRUNDA what. Det syns inte så bra på bilden men det står "Senior, class of 14" på den och sen något i romerska siffror, vilket man ser, vet dock inte vad det står för för jag kan inte romerska siffror så bra men bryr mig heller inte om det speciellt mycket. Anyway, joggingrundan; har försökt att fortsätta projektet Sara's New Healthy Lifestyle och har faktiskt tagit mig ut på promenader/joggingrundor lite då och då hela lovet (och ätit godis efter varje gång men ändå). 
 
Annars så är Les Misèrables fortfarande bra, jag spelar lite gitarr då och då, Aira är tillbaka från New York, min mobil är snart slut på minne, mamma är jätterolig och det känns som om jag har kommit in i en helt annan sinnesstämning här borta. Och allt som allt har det varit ett väldigt fint litet mysigt lov. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mumsan

Härligt att höra! (fyi: MMXIV = 2014)

2014-01-06 @ 12:14:58
Postat av: Rumpetroll

Mysinlägg me like :*

2014-01-06 @ 22:02:49
URL: http://lsatyd.blogg.se
Postat av: Hannizzz

"av många olika anledningar" <33333
sååå kul med ballerina men mkt dåligt att det inte fanns mer! ju???!

2014-01-07 @ 16:05:45
Postat av: Lisa

Vad duktig du är som kommit så långt på hajspelet. David kommer bli avundsjuk när jag berättar detta för honom!

2014-01-08 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0