👍

2015-03-09 | 23:38:00
Iz been a while since me wrote butt herz an uppdejt! Har haft sÄnna hÀr dagar med Oskistoskisen. Tror jag hade sportlov pÄ den hÀr bilden men minns inte vad vi var pÄvÀg nÄgonstans mer Àn att stÀllet lÄg i gbg. 
Fina, vita, svarta, guldiga och blÄa studentmössan har kommit och den Àr sÄ fin <3 Kent wejt to jus it durring gradjuasion ;*
Har varit i Linkan och hĂ€lsat pĂ„ trollet till vĂ€nster med trollen till höger. Vi var pĂ„ korridorsfest och sjukhusfest och Burger King och ICA maxi och Fifty Shades of Grey och bestĂ€llde pizza och var hur trötta som helst men hade det vĂ€ldigt bra♄
Vaktade vÀrldens gulligaste katter och fin lÀgenhet med Lera hos Leras vÀn. Vi var med Leras klassis, lÄtsades att vi bÄda hade Macs och glasögon och jag skrev tal och Ängestade men allt som allt var det mkt bra! 5/5! :*******
Vallekalle visade mig vÀrldens sötaste bebis som Àr sÄ gullig att man vill Àta upp den. 
Och hÀr kom en bild pÄ Aslan frÄn kattpassningen. AssÄ denna katt er so soet. Vaknade upp morgonen efter av att katten lÄg mellan mig och soffan och kollade pÄ mig samtidigt som den spann och var assÄ heeeeeeeeelt asgullig. 
Och slutligen har vi Julia pÄ bild frÄn i lördags dÄ det vankades 100-dagarspartey pÄ hotellet i A-sÄs. Vet ej om Julia uppskattar att denna bilden lÀggs upp men hon vet inte att jag har en blogg so we're fiiiiiiiiiiiiiine and she's gorgeous :* 

Annars nÄdde Ängesten över gymnasiearbetet idag en sÄn hög nivÄ att den har satt mig i arbete. En vecka och fyra dagar innan inlÀmning, relativ framförhÄllning I call it. It's looking relatively good. 

Kommentarer
Postat av: Klara Amanda

"Vi rÀknar med att ni lÀgger ned ungefÀr hundra timmar pÄ gymnasiearbetet."
"Hahaha nej glöm det #rebelz"

Heja dig!

2015-03-10 @ 07:43:53
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: valejra dalazhenka

löv it!

2015-03-12 @ 17:14:35
URL: http://lsatyd.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0