HOPE YOU'RE NOT LONELY WITHOUT ME

2010-08-22 | 23:35:24
Hallå!
Satt precis och undrade var jag skulle hitta på ikväll.
Sova, kom jag på. Eftersom det är skola imorgon.
Fast mja, vi börjar vid 10, så läget är under kontroll.
Lite hemskt känns det, att skolan börjar alltså. Men ja. Kul också. Nä, det där var bara ljug. Eller.. JAG VET INTE.

Idag har jag och Lisa varit ute och tagit kort, som förövrigt blev ganska roliga. Och fina.
Halva kvällen har jag spenderat med att spela sims. Jag vet inte varför jag skriver det här.

I förrgår kväll hade vi tjejkväll här hemma. Så trevligt var det, att de som kunde, dom sov över.
Kändes som om vi kom varandra närmare, vi tjejer, vilket är bra.

Mjnä. Nu tänker jag fundera ut vad jag ska ta på mig imorgon, och därefter ta och leta upp min nyckel!
Ha det bra finaste!
Puss.


Kommentarer
Postat av: valeria

I think I love picture 2. ♥

2010-08-23 @ 17:21:37
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder!

2010-08-24 @ 22:00:14
URL: http://agistri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0