TAKE THE RISK, FORGET THE FALL, IF IT'S WHAT YOU REALLY WANT, IT'S WORTH IT ALL.

2010-12-23 | 23:01:50

HÖRDE ATT DET ÄR JULAFTON IMORGON
Alla presenter är köpta. Sista minuten är bra grejer.
Nästa år tänker jag inte fira jul.

Idag har jag fått en julklapp i förväg av en snel Klara. Första boken ur True Blood.
Snacka om att jag ska läsa vampyrböcker under jullovet. Gillar't.

Jag har ett nytt örhänge. Det fick jag av Lera i tisdags. .. också en julklapp när jag tänker efter. Hursomhelst, väldigt fint är det.


Man får lov att ladda upp halvskumma bilder på sig själv om man har en blogg.


Kommentarer
Postat av: valeria

GODJUL!

Bilden var, förresten, söt!

2010-12-24 @ 10:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0