GOSH, IT'S SO HOT IN HERE! - OH, SORRY! DO YOU WANT ME TO GO OUTSIDE FOR MINUTE?

2010-07-01 | 17:36:31
Egentligen borde jag packa nu. Men jag brukar å andra sidan inte göra det jag egentligen borde göra.
Jag ska baraaaaaaaaaa låta kläderna på altanen torka, sen packar jag. Jag lovar. Typ.

Fact: det är dödligt varmt på vår altan just nu. Därav rubriken. Lite kul sådär;D

Fact: det är bara kul med kameror om man får bra bilder.

Idag är sista dagen jag kan använda Lisas kamera. Hon kidnappade familjens(som jag kanske nämnt) så därför får jag låna hennes.

Bwä. Jag kommer inte träffa kompisar på 2 hela veckor nu D:
I'll miss you guys.
Tar med mig polkagrisar hem ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0